Έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που διάβασα το περίγραμμα, την πρώτη μου επαφή με ένα νέο σχετικά είδος στη λογοτεχνία, το auto fiction. Πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο μέρος μιας αυτοβιογραφικής τριλογίας, όπου στο πρώτο μέρος της η συγγραφέας της σκιαγραφείται μέσα από τα λόγια και τις πράξεις άλλων ατόμων, κυρίως των συνομιλητών της. Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες η ηρωίδα του βιβλίου, η συγγραφέας ουσιαστικά, παρουσιάζεται περισσότερο στο μυθιστόρημα ως δρων πρόσωπο και έχει πολύ περισσότερο ρόλο και λόγο στη πλοκή του. Πρόκειται για μια βασική διαφορά η οποία μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την ηρωίδα προσεγγίζοντας καλύτερα τη προσωπικότητά της. Στο δεύτερο αυτό βιβλίο έχουμε την ευκαιρία να δούμε τη συγγραφέα αμέσως μετά τον χωρισμό της να επιστρέφει στο Λονδίνο έχοντας και την ευθύνη των δυο παιδιών της και να προσπαθεί να ξαναχτίσει τη ζωή της.Επιστρέφει σε παλιές γνωριμίες και κάνει καινούργιες και η κάθε αλλαγή που πραγματοποιεί έχει αντίκτυπο και στον εσωτερικό της κόσμο. Αυτή η ισορροπία ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιούνται στον εξωτερικό και στον εσωτερικό κόσμο της συγγραφέως δίνουν ένα ισορροπημένο βιβλίο με άψογη τεχνική και αντικατοπτρίζει άριστα τον χαρακτήρα της ηρωίδας.
Αναρτήθηκε από: akamas | 25 Ιουνίου, 2019
Rachel Cusk Μετάβαση Εκδόσεις Gutenberg
Αναρτήθηκε στις ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Σχολιάστε